Subvencions per a la transformació digital del comerç de proximitat i la restauració
3 de juny de 2022
Aquestes mesures tenen l’objectiu d’ajudar el teixit comercial i la restauració a fer el salt al món digital, amb data límit de sol·licitud fins al 30 de maig de 2022.
L’Ajuntament de Barcelona i la Direcció de Comerç, Restauració i Consum posa en marxa una línia de subvencions per a la transformació digital del comerç de proximitat i la restauració de barri. Aquestes ajudes econòmiques estan conformades per 750.000€ i formen part d’un paquet de mesures, que inclouen també l’assessorament necessari per crear un pla de digitalització i l’accés a un catàleg formatiu amb més de 50 cursos en línia.
Aquestes mesures van dirigides a establiments comercials individuals i a parades de mercats municipals, i tenen l’objectiu d’ajudar el teixit comercial i el sector de la restauració a fer el salt al món digital, amb data límit de sol·licitud fins al 30 de maig de 2022.
La situació generada per la pandèmia de la COVID-19 ha demostrat que el petit comerç i la restauració de Barcelona necessiten estar presents també a l’entorn digital. Per aquest motiu, l’objectiu d’aquestes subvencions és seguir millorant la presència digital dels establiments i donar resposta a les noves necessitats de la ciutadania.
La documentació de la sol·licitud s’ha de presentar de forma telemàtica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Barcelona, i les ajudes s’atorgaran per ordre d’entrada de les sol·licituds i fins a exhaurir el crèdit pressupostari.
Les despeses subvencionables són accions de digitalització tal com l’estratègia de negoci, la comunicació digital, el màrqueting digital i els canals de venda en línia i d’omnicanalitat, és a dir, tot allò que fa referència a les accions necessàries per tenir presència al món digital.
Més informació