ACIB Barceloneta

ACIB Barceloneta

Oberta la convocatòria del programa B-Blue d’economia blava

25 de maig de 2023

S’ha obert la convocatòria per a la segona edició del programa empresarial dirigit a projectes vinculats a la innovació, la tecnologia i la sostenibilitat que s’apliquin al mar o l’aigua. Les propostes es poden presentar fins al 2 de juny. Les empreses emergents escollides rebran acompanyament, formació i mentories per posar en marxa les iniciatives.

Els projectes poden estar vinculats a la logística portuària, el tractament de l’aigua, la nàutica, el turisme sostenible, la biotecnologia i l’energia blava o el disseny.

El programa empresarial, liderat per Barcelona Activa, Port de Barcelona i Costa Cruceros, té la col·laboració de la UPC, Seastainable Ventures, Barcelona Clúster Nàutic, Aticco i Aigües de Barcelona.

Barcelona, una ciutat d’economia blava

L’economia blava és un sector molt present a la ciutat, amb més de 1.600 empreses i 16.000 persones que hi treballen.

A més, diversos esdeveniments vinculats tenen lloc a Barcelona, com la Copa Amèrica o el Decenni dels Oceans de la Unesco, que se celebraran l’any vinent.

Ajuntament de Barcelona

Els nostres socis

Restaurante Casa Jaume
Encuadernaciones Bermejo
Farmàcia Miró
Petit Bar
Bar Cal Chusco
Matienzo
MASICOPY
Carregant...
x
X