Nova onada de reptes CONNECTIO per a empreses innovadores
24 d'octubre de 2024
Tres empreses presenten nous reptes dirigits a start-ups i pimes innovadores per a trobar solucions a través de la innovació oberta.
Els reptes CONNECTIO no s’aturen! La plataforma empresarial d’innovació oberta de Barcelona Activa estrena nous reptes en els sectors del Deep Tech, economia per a la sostenibilitat, economia digital (TIC), indústria 4.0 i indústries creatives.
CONNECTIO connecta empreses a través de la innovació oberta, posant en contacte a empreses que volen incorporar oportunitats d’innovació de manera ràpida amb pimes i startups que volen accelerar l’accés al mercat de les seves solucions.
En aquesta edició, l’empresa MB92 busca solucions innovadores per donar noves aplicacions al plàstic reciclat, maximitzant la seva circularitat i col·laborant amb empreses per diversificar els seus usos comercials.
Per la seva banda, La Mútua dels Enginyers presenta el repte de crear una comunitat phygital que millori l'experiència d'usuari i ofereixi oportunitats d'aprenentatge gamificades en el sector assegurador.
Finalment, BCN Port Innovation cerca una solució innovadora per a l’optimització de la gestió de residus al Port de Barcelona amb dades predictives per fomentar l'economia circular.
Si tens una startup que pot proporcionar solucions innovadores a aquests reptes, apunta’t al pròxim CONNECTIO Training el 12 de novembre i registra’t a la plataforma.
I si formes part d'una startup amb solucions deep tech del 5 al 7 de novembre, en el marc del Deep Tech Summit 2024, podràs connectar amb empreses com ABB, Acciona, AstraZeneca, Cisco, Damm, Fractus, HP o Telefónica. Descobreix els seus reptes i inscriu-te a l'activitat aquí.